Images nr 26

34,00 zł
Brutto Dostawa nie wliczona Wysyłka: 1 do 3 dni

IMAGES. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication

Ilość

    Dostępność:  dostępny
  • Bezpieczne płatności Bezpieczne płatności
  • Szybka wysyłka Szybka wysyłka
  • Polityka zwrotów Polityka zwrotów

"Images" v. XVII, nr 26

Special Issue:
Messages from the Past


Spis treści:

Rafał Syska, (Re)konstruowanie pamięci o Rewolucji w nowym kinie rumuńskim
Katarzyna Jędraszczyk, Władimir Rabinowicz, Obraz Aleksandra Kołczaka i wojny domowej w Rosji, przedstawiony w filmie "Admirał", a współczesna rosyjska świadomość historyczna
Marek Kaźmierczak, Collective Memory and Colloquial Aesthetic Experience. Remarks on the Functions of Digitalized Paintings in Second Life
Anna Estera Mrozewicz, Memory grids: Forgetting East Berlin in Krass Clement's Photobook Ventem pa i gar. Auf Gestern warten (2012)
Marta Giec, Przekształcanie pamięci. Found footage jak machina kulturowej reinterpretacji
Marek Hendrykowski, Nowy dokument historyczny
Łączka, amazońska dżungla i Chicago. Patrycja Rojek i Andrzej Szpulak rozmawiają z dokumentalistą, niezależnym producentem i dyrektorem Festiwalu Niepokorni Niezłomni Wyklęci - Arkadiuszem Gołębiewskim
Zuzanna Lewandowska, Ponowoczesna wizja Powstania Warszawskiego w filmie Jana Komasy "Miasto 44"
Andrzej Szpulak, "Róża" Wojciecha Smarzowskiego - portret miłości kulturowo zakorzenionej
Piotr Pomostowski, Ocalić pamięć, ocalić duszę, ocalić sztukę - o zbawiennej roli muzyki Fryderyka Chopina w "Pianiście" Romana Polańskiego
Daria Mazur, Kino jidysz na ziemiach polskich do wybuchu drugiej wojny światowej - konteksty społeczno-polityczne i kulturowe
Justyna Czaja, W poszukiwaniu śladów przeszłości - komiks jako medium małej i wielkiej historii (przykład powieści graficznych "Nie pojedziemy zobaczyć Auschwitz" Jeremiego Dresa i "Zaduszki" Rutu Modan)
Maciej Pietrzak, Odwrót bohaterów. Śmierć syjonistycznego mitu Masady w filmie "Twiersza Beaufort" Josepha Cedara
Krzysztof Antczak, Dan Tudor Ionescu, Reading Plutarch of Chaeronea: A Cinematic Portrait of the Youth of Alexander the Greats as Envisaged by Robert Rossen and Oliver Stone
Patrycja Rojek, Penelopa i jej współczesne filmowe inkarnacje
Zuzanna Kwiatkowska, Vanitas vanitatum et omnia vanitas. Etiudy studenckie Filipa Bajona
Joanna Sikorska, Obraz Polski Ludowej w "MC. Człowiek z winylu" i "Jaskółce" w reżyserii Bartosza Warwasa
Agnieszka Powierska, Mit o przypływach emocji
Michał Bukojemski, Refleksja z katedry
Maciej Kozłowski, Świat przed Zagładą. Tajemnica istnienia archiwalnego obrazu filmowego we współczesnej strukturze filmowej na przykładzie filmu "Po-lin. Okruchy pamięci" Jolanty Dylewskiej
Piotr Zbierski, Family
Marek Hendrykowski, Tarkowski w Łodzi
Konrad Klejsa, Surreal Dreams of a "Creative City" (or: How Camerimage Festival Tried to Convince Łódź to Stop Worrying and Love Modern Architecture)
Ewa Ciszewska, The Se-ma-for Film Studio from 1990 to 1999
Piotr Pławuszewski, Reżyserskie szlify. Władysław Ślesicki w Szkole Filmowej (1950-1955)
Piotr Zwierzchowski, Ludzie (z) Nowej Huty. O dwóch filmach Kazimierza Karabasza
Justyna Sulejewska, Między powieścią a adaptacją - kilka spostrzeżeń z perspektywy widza
Paweł Sitkiewicz, Uczony i czarodziej. Zmienne koleje losu mistrza Starewicza
Marek Hendrykowski, Metodologia nowej historii filmu
Marek Hendrykowski, Przerwane śniadanie z Braćmi Montgolfier

Podobne produkty

(16 innych produktów w tej samej kategorii)