SPIS TREŚCI
Ø Wstęp
Ø Oskar Litwin: Zarządzanie promocją polskich filmów fabularnych na wybranych przykładach
Ø Karol Gajos: Wykorzystanie marketingu wirusowego w promocji filmów na przykładzie Cloverfield
Ø Antonina Snopkiewicz: City placement w produkcji filmowej i telewizyjnej w kontekście rozwoju turystyki filmowej
Ø Agnieszka Anna Pranica: Teleturniej jako produkt rynku telewizyjnego
Ø Julian Dworak: Film reklamowy w aspekcie zarządzania i kierunków rozwoju
Ø Katarzyna Burda: Marketing relacji w instytucjach kultury na przykładzie muzeów
Ø Rafał Roguszka: Strategiczne planowanie w instytucji kultury na przykładzie Domu Kultury „13 Muz” w Szczecinie
Ø Katarzyna Pajzderska: Kino Kulinarne
Ø Aneta Sacha: Organizacja festiwalu filmowego w Polsce na przykładzie Tarnowskiej Nagrody Filmowej
Ø Marta Walkowska: Znaczenie instytucji kultury w rozwoju społeczno-gospodarczym i kreowaniu wizerunku miasta
Ø Leszek Kulej: Rola mediów w promocji sportu na przykładzie boksu