Okiem operatora

54,00 zł
Brutto Dostawa nie wliczona Wysyłka: 1 do 3 dni

Seria: Warsztat Realizatora Filmowego i Telewizyjnego

Ilość

    Dostępność:  dostępny
  • Bezpieczne płatności Bezpieczne płatności
  • Szybka wysyłka Szybka wysyłka
  • Polityka zwrotów Polityka zwrotów

Zbiór tekstów pięciu operatorów o tajnikach sztuki operatorskiej:
Lato miłości – założenia koncepcji wizualnej filmu i kilka słów wstępu, Ryszard Lenczewski
Prawda w sztuce operatorskiej. Na przykładzie filmu Prymas – Trzy lata z tysiąca, Piotr Wojtowicz
O filmowaniu w scenografii wirtualnej, Jerzy Zieliński
Stereoskopia na proscenium, Michał Bukojemski
Zdjęcia w głębinie. Film dokumentalny „Pod ciśnieniem”, Jacek Szymczak
 
Seria: Warsztat Realizatora Filmowego i Telewizyjnego


Okiem operatora jest publikacją, która zawiera kilka indywidualnych wypowiedzi wybitnych polskich autorów zdjęć filmowych, które na wybranych przykładach z ich dorobku są analizą metod pracy, którą przyjęli i wyczerpują zakres problemów począwszy od propozycji reżysera, poprzez wzajemne inspiracje, do finalnego rezultatu ekranowego, a także – co może jest najważniejsze – refleksje po czasie, nieraz po długim czasie".

Zbigniew Wichłacz, fragment wstępu

Opis

Autor
Ryszard Lenczewski, Piotr Wojtowicz, Jerzy Zieliński, Michał Bukojemski, Jacek Szymczak
Język
polski
Wydawca
PWSFTviT
Rok wydania
2014
Wydanie
I
ISBN
9788387870904
Liczba stron
170
Oprawa
miękka

Zobacz także

Podobne produkty

(16 innych produktów w tej samej kategorii)

Dekorator wnętrz –...

37,00 zł

Publikacja jest pracą doktorską niezwykle cenionej i znanej w świecie sztuki filmowej profesor Ewy Braun, która przybliża czytelnikom ważną rolę dekoratora wnętrz zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, dzieląc się swoim wieloletnim doświadczeniem. Ponadto Autorka wprowadza czytelnika nieco „za kulisy”, snując wspomnienia z planów filmowych, opowiadając ciekawostki i dzieląc się inspiracjami.

Kultura produkcji filmowej:...

49,00 zł

Prawo, psychologia i historia to tylko niektóre nauki wkraczające na teren filmoznawstwa w ramach paradygmatu kultury produkcji filmowej. Przygotowując niniejszą publikację, redaktorzy mieli na uwadze potrzebę zachowania różnorodności metod badawczych, dlatego artykuły w niej zawarte dotyczą czasami bardzo odmiennych zagadnień. Autorzy niniejszego tomu, pisząc o rynku filmowym, pogłębiają go – i robią to w bardzo różnym stylu. Książka zawiera dwadzieścia dwa teksty o naukowej proweniencji, jedne są bardziej badawcze, inne eseistyczne, jeszcze inne problemowe czy – jak kto woli – teoretyczne. Zestawieni zostali różni autorzy, z różnymi zainteresowaniami naukowymi, z różnych ośrodków badawczych, na różnym etapie naukowej kariery. Każdy zatem artykuł będzie nieco odmienny od kolejnego.