Funkcjonowanie podmiotów sfery kultury w aspekcie wybranych problemów zarządzania i marketingu (epub)

20,00 zł
Brutto

Publikacja pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej – to zapis fragmentów prac magisterskich i licencjackich studentów Wydziału Organizacji Sztuki Filmowej PWSFTviT.

Ilość

    Dostępność:  dostępny
  • Bezpieczne płatności Bezpieczne płatności
  • Szybka wysyłka Szybka wysyłka
  • Polityka zwrotów Polityka zwrotów

SPIS TREŚCI

Ø  Wstęp

Ø  Oskar Litwin: Zarządzanie promocją polskich filmów fabularnych na wybranych przykładach

Ø  Karol Gajos: Wykorzystanie marketingu wirusowego w promocji filmów na przykładzie Cloverfield

Ø  Antonina Snopkiewicz: City placement w produkcji filmowej i telewizyjnej w kontekście rozwoju turystyki filmowej

Ø  Agnieszka Anna Pranica: Teleturniej jako produkt rynku telewizyjnego

Ø  Julian Dworak: Film reklamowy w aspekcie zarządzania i kierunków rozwoju

Ø  Katarzyna Burda: Marketing relacji w instytucjach kultury na przykładzie muzeów

Ø  Rafał Roguszka: Strategiczne planowanie w instytucji kultury na przykładzie Domu Kultury „13 Muz” w Szczecinie

Ø  Katarzyna Pajzderska: Kino Kulinarne

Ø  Aneta Sacha: Organizacja festiwalu filmowego w Polsce na przykładzie Tarnowskiej Nagrody Filmowej

Ø  Marta Walkowska: Znaczenie instytucji kultury w rozwoju społeczno-gospodarczym i kreowaniu wizerunku miasta

Ø  Leszek Kulej: Rola mediów w promocji sportu na przykładzie boksu

Opis

Redakcja
Magdalena Sobocińska
Język
polski
Wydawca
PWSFTviT
Rok wydania
2020
Wydanie
I
ISBN
978 83 65501 59 2

Podobne produkty

(16 innych produktów w tej samej kategorii)

Sławomir Iwański Plakaty

24,90 zł
Minialbum, prezentujący plakaty Sławomira Iwańskiego, ukazał się w serii o znanych polskich plakacistach Wydawnictwa Bosz.
Sławomir Iwański to artysta związany z Akademią Sztuk Pięknych w Łodzi oraz Łódzką Szkołą Filmową. Jego minimalistyczne prace wyróżniają się niebanalnymi układami typograficznymi i dużym nasyceniem barw. Iwański, zainspirowany dokonaniami Władysława Strzemińskiego, postulującego tzw. myślenie wzrokiem, tak komponuje litery i słowa na swoich plakatach, aby przybierały konkretne kształty. Artysta wystawiał swoje prace w Polsce i za granicą, był wielokrotnie nagradzany, m.in. na katowickim i rzeszowskim Biennale Plakatu Polskiego (1997, 2005). Wstęp i wybór prac do książki przygotował Zdzisław Schubert.