Pamięć i mit powstania warszawskiego. Kontekstowa analiza wybranych wyobrażeń filmowych (epub)

30,00 zł
Brutto
Ilość

    Dostępność: 
  • Bezpieczne płatności Bezpieczne płatności
  • Szybka wysyłka Szybka wysyłka
  • Polityka zwrotów Polityka zwrotów
2021-12-28

Opis

Autor
Małgorzata Stasiak
Język
polski
Wydawca
PWSFTviT
Rok wydania
2021
ISBN
978 83 65501 98 1
Redaktor merytoryczny
Katarzyna Mąka-Malatyńska

Podobne produkty

(16 innych produktów w tej samej kategorii)

Co Pan widzi? Różewicz...

50,00 zł

Wydawcy: Ośrodek Kultury i Sztuki we Wrocławiu – Instytucja Kultury Samorządu Województwa Dolnośląskiego oraz Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi

 

Publikacja współfinansowana z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego

Dekorator wnętrz –...

37,00 zł

Publikacja jest pracą doktorską niezwykle cenionej i znanej w świecie sztuki filmowej profesor Ewy Braun, która przybliża czytelnikom ważną rolę dekoratora wnętrz zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, dzieląc się swoim wieloletnim doświadczeniem. Ponadto Autorka wprowadza czytelnika nieco „za kulisy”, snując wspomnienia z planów filmowych, opowiadając ciekawostki i dzieląc się inspiracjami.

KALEJDOSKOP KULTURY

0,00 zł

Czasopismo kulturalno-naukowe powstałe z inicjatywy i w partnerstwie Uniwersytetu Łódzkiego, Szkoły Filmowej w Łodzi, Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi i Muzeum Sztuki w Łodzi, afiliowanego przy miesięczniku "Kalejdoskop", którego wydawcą jest Łódzki Dom Kultury.

Open access

https://kalejdoskopkultury.pl/

Kręcone siekierą. 9 seansów...

32,00 zł

„Kręcone siekierą. 9 seansów Smarzowskiego” to nie jest typowa biografia, ani wywiad-rzeka, ani hołd składany twórcy. To opowieści aktorów i członków ekip filmowych Smarzowskiego – historie z planów, z życia, anegdoty, relacje z przypadkowych spotkań, które przerodziły się w wieloletnie przyjaźnie, spostrzeżenia, które zbliżają nas do świata reżysera i rozwikłania zagadki, kim jest Wojtek Smarzowski i dlaczego kreuje w swoich filmach tak odpychającą i przerażającą rzeczywistość, a bohaterów doprowadza do granic człowieczeństwa, jakby hołdował zasadzie, że „nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej”. W książce nie brakuje też głosu samego reżysera, ale stoi on w tle za swoimi współpracownikami, ludźmi, którzy znają go najlepiej. Nie jest to więc książka mająca jednego bohatera.